Klacht: Pakket naar USA is nog niet aangekomen

MartijnGroot1981 op 30 december 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 02 december 2022 een pakket via een PostNL punt naar de Verenigde Staten verstuurd. Ik kreeg in eerst instantie keurige updates mbt de verblijfplaats van het pakket, maar sinds 08 december 2022 is volgens de PostNL app het pakket de grens over. Maar waar het pakket zich momenteel bevindt is nu onbekend. De koper vraagt zich af waar het pakket blijft.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket de koper in de Verenigde Staten bereikt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar de VS heeft verstuurd, maar dat deze nog niet is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De track trace code van het pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht MartijnGroot1981

1 jaar geleden - Beste, Hierbij de tracktrace code van het pakket; LA133357583NL mvg,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 december 2022 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb de status bekeken en wil dit graag toelichten.

Het pakket is nog onderweg naar het land van bestemming. Op dit moment zijn er vertragingen in de bezorging van post en pakketten naar de VS vanwege transportproblemen. Hierdoor kan het langer duren voordat u een update ziet. Zodra het pakket is aangekomen en verwerkt in het land van bestemming kan de ontvanger het met dezelfde code traceren via de site van de lokale postdienst USPS. Ik hoop dat het spoedig afgeleverd zal worden. Omdat het pakket onverzekerd is verzonden is een onderzoek niet mogelijk.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnGroot1981