Klacht: Pakket na drie maanden nog niet bezorgd.

Mimawy op 03 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 december 2020 is er een pakket verstuurd naar mij, door een vriendin, het pakket is nu 1 maart 2021 nog steeds niet geleverd.
De verzender heeft al een klachtenprocedure gestart maar daar komen we niet verder mee.
We weten nu waar het pakket is, maar niet waarom het nog niet geleverd is, want dat moet nog onderzocht worden.
Klachtenprocedure is half januari gestart.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket is afgeleverd bij mij met een goede excuses waarom het zolang heeft moeten duren.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 maart 2021 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag wilt weten waarom de zending er zo lang over doet om bij u aan te komen. Als ik het goed begrijp heeft de afzender hier al een onderzoek over laten starten. De afzender is in deze situatie de enige die verdere navraag over de levering van de zending, omdat dit de klant van PostNL is. De afzender zal daarbij de updates van het onderzoeksteam ontvangen, waardoor het handig is om de communicatie voer de zending via de afzender te laten lopen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Mimawy

Heeft op 21 november 2022 om 10:10 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Pakket is nu meer dan jaar later nog steeds niet boven water

Alle klachten die gemeld zijn door Mimawy