Klacht: Pakket ligt waar ?

Jos Jansen op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket vanuit UK besteld en dit is via Luxemburg naar Nederland verstuurt. Nu staa in de track en tracé dat het zou liggen in Rotterdam Internation Mail centre ??
De t&t code is: 3SRIMV6988582 waar blijft mijn pakket.

De t&t code vanuit Luxemburg is RL020459100LU

Wie helpt mij ??

Gewenste Oplossing:

Tot aan de levering in Nederland ? Graag mijn pakket bezorgen.....

Ik had op dezelfde datum bij hetzelfde bedrijf een tweede pakket besteld en dit heb ik al een week binnen??

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 januari 2018 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jansen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket uit de UK verwachtte en deze op het moment van uw schrijven nog niet bij u is aangekomen. Dat is inderdaad lastig.

Op dit moment zie ik dat het pakket op 10 januari is afgeleverd. Hiermee ga ik ervan uit dat de klacht voor u is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door