Klacht: Pakket kwijtgeraakt en niet verzekerd.

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een horloge terug gestuurd naar de verkoper (bekostigd door mij). Ik heb in de winkel aangegeven dat ik dit aangetekend wilde doen, maar nu blijkt dat dit niet is gebeurd.
Nu is PostNL mijn pakket kwijtgeraakt en beschouwen hem als vermist. Nu kunnen zij, omdat hij niet is aangetekend, alleen de verzendkosten vergoeden. De schade in de zin van het vermiste horloge is dus pech.
Ik heb verder alle bonnetjes, foto’s, etc wel.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ook het horloge vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2020 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u wilt dat de zending geleverd wordt bij de geadresseerde, ik vind het dan ook spijtig om te horen dat deze nog niet aangekomen is. In mijn systeem kan ik een onderzoek terug vinden, u bent dus al in contact met onze onderzoeksafdeling. Wij kunnen u niets anders bieden dan zij hebben gedaan.

Omdat de zending onverzekerd verzonden is, is het niet mogelijk om een vergoeding uit te keren. De manier van verzenden is verder ook uw eigen verantwoordelijkheid.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nickvanh89