Geboden Oplossing:
Geachte heer Spanjaard,
Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending tot op heden niet bij u is bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent. Ik wil u dan ook graag mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.
Ik zie inderdaad dat er een onderzoek naar uw zending is opgestart door de afzender. Helaas heeft dit onderzoek niets opgeleverd en is uw zending niet gevonden. De verzendkosten worden dan ook vergoed aan de afzender.
Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender over een eventuele vergoeding van deze zending. De afzender is namelijk verantwoordelijk voor uw zending totdat u het in goede orde hebt ontvangen. De afzender is een overeenkomst aangegaan met PostNL en heeft deze zending zonder extra verzekering verzonden. Dan is er vanuit PostNL ook geen schadevergoeding mogelijk.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL