Klacht: Pakket kwijtgemaakt, geen enkele vergoeding

Pim van Tol op 29 mei 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 maanden geleden een pakket naar Italië verstuurd met TT. Vandaag krijg ik een bericht van mijn koper waar het pakket blijft. Ik heb contact opgenomen met PostNL. Dat pakket is helaas kwijt geraakt meneer. Dat is op zichzelf al erg vervelend want er zat voor 48 euro aan inhoud in het pakket. Ik heb niet verzekerd verzonden dus ging er al niet vanuit dat er iets zou worden vergoed. Maar wat blijkt: zelfs de verzending wordt niet vergoed. Dus je betaalt voor een service die je niet geleverd krijgt: sterker nog men maakt jouw pakket kwijt en zorgt ervoor dat je 48 euro kwijt raakt, maar je krijgt ook nog eens geen vergoeding voor iets dat je nooit hebt gekregen. Alsof je een vaas koopt, deze na aankoop wordt stukgegooid door de verkoper waarna deze doodleuk verteld dat je geen geld terug krijgt….

Dit is nou eenmaal de procedure meneer vertelde de klantenservice mij. Dat is nog wel de grootste dooddoener.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding van de verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pim van Tol