Klacht: Pakket kwijt

AGKoole op 02 december 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket staat al sinds zaterdag 26 november op dat ze hem steeds uitstellen naar de volgende dag. Nu staat het al sinds 30 november dat het wel/niet is bezorgd bij een pakketpunt. Nu lijkt het er zelfs op dat het pakket niet meer bestaat.

Gewenste Oplossing:

Bezorging van pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AGKoole

2 maanden geleden - Blijkbaar wil de bezorger niet bezorger. Bij het pakketpunt geweest en die zeiden dat de bezorger niet meer bij hen wilde bezorgen. Mogelijk wel bij een ander pakketpunt, want daar hebben anderem wel hun pakket gevonden, ook zonder daarvan op de hoogte te zijn gebracht. Maar ook daar is mijn pakket niet. Ook die liet wetem dat de bezorger zo min mogelijk wil doen. Status update is nu weer dat het voor de 10e keer is gesorteerd voor bezorging. Als het er niet dit weekend gaan ik en de afzender bekijken wat de mogelijkheden zijn tot vergoeding/compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 december 2022 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd om te achterhalen waarom uw pakket nog niet beschikbaar is op de afhaal-locatie, jammer genoeg is mij dit niet gelukt. Mijn advies is om contact op te nemen met de afzender. Bij onduidelijkheden of een te lange overkomstduur kan de afzender een officieel onderzoek bij ons aanvragen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door AGKoole