Geboden Oplossing:
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.
Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.
Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd om te achterhalen waarom uw pakket nog niet beschikbaar is op de afhaal-locatie, jammer genoeg is mij dit niet gelukt. Mijn advies is om contact op te nemen met de afzender. Bij onduidelijkheden of een te lange overkomstduur kan de afzender een officieel onderzoek bij ons aanvragen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.
Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice