Klacht: Pakket kwijt

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29-9-19 heb ik een trui besteld bij RAGSTOCK op 30-9-19 werd deze verzonden! Vandaag kreeg ik een mailtje van UPUS dat het pakketje niet geleverd kon worden omdat het adress niet klopte nu.. nu staat het dat hij bij international mail centre is en dat er geadviseerd word het pakketje op te halen. Maar nu weet ik niet waar het pakketje is…

Pakketje kwam met USPS
Tracking: LX625359538US

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar mijn pakketje is of wanneer die komt ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2019 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar deze nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de Track Trace zie ik dat uw pakket gisteren is bezorgd bij de Jumbo. U kunt dit zien via: www.internationalparceltracking.com.

U heeft tot en met 16 oktober om uw pakket af te halen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jogalama01