Klacht: Pakket inhoud stuk

op 20 november 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een gietijzeren hapjespan, die echt wel goed in gepakt was, bleek bij aankomst gebroken te zijn. Het kan niet anders dan dat er grof mee gegooid is of dat er iets zwaars op gevallen is. Onzorgvuldig mee omgegaan dus. De site tntpost.nl werkt niet/slecht, ik kan er niet vinden waar ik als consument een klacht kan in dienen.

Gewenste oplossing

Het aankoopbedrag inclusief verzendkosten vergoed krijgen. OF de reparatoekosten vergoed.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

8 jaren geleden - Beste Tante Til,Erg vervelend dat je pakket beschadigd is aangekomen. Helaas heeft de afzender ervoor gekozen om het pakket zonder aanvullende dienst te versturen. Daardoor is er helaas geen recht op een schadevergoeding. Ik wil je daarom adviseren om contact op te nemen met de afzender.Mocht je in de toekomst toch nog een klacht in willen dienen via onze website, met onderstaande link kom je rechtstreeks op de juiste pagina terecht.http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/klacht/Voor het ontstane ongemak bied ik je mijn welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groet,Nynke TNT Post Klantenservice

Heeft op 07 december 2010 om 15:55 geantwoord

Pakket is zonder aanvullende dienst verzonden, hierdoor is er geen recht op een schadevergoeding. Een eventuele schadevergoeding wordt altijd uitgekeerd aan de afzender. Aangezien de afzender heeft gekozen voor deze manier van verzenden is mijn advies om contact op te nemen met de afzender. Nynke TNT Post Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tante Til