Klacht: pakket informatie

op 10 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn pakket is 2018-12-17om 17:20:00 binnen nederlands gekomen maar tot nu toe heb ik niets ontvangen

Barcode: LB037420417SG

Adres:

M RAHMI SCHOUTENDREEF 416 ‘S-GRAVENHAGE 2542LX Netherlands

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakket ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 januari 2019 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mohktar,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Heb even met u meegekeken en zie dat het pakket een tijd bij de inklaringsafdeling heeft gelegen, sorry voor de vertraging. Ik zie dat er een update is en dat het pakket is ingeklaard. Ik verwacht dat wij het dus snel ontvangen nu. Houd de site even in de gaten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sadouki