Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als een pakket langer onderweg is dan u had verwacht. Momenteel is het erg druk bij de afdeling import. Hierdoor duurt het langer voordat uw pakket wordt ingeklaard. Dit proces kan ik niet voor u versnellen. Ik wil u dan ook adviseren om regelmatig de track trace pagina in de gaten te houden. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice