Klacht: Pakket iHerb

op 15 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket GM275322484036736478 nog niet geleverd, terwijl een andere èèn dag vroeger bestelt wel (op 2 mei). Beide op 24 april in Rotterdam zijn gearriveerd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten waar is mijn pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket wat u nog niet heeft ontvangen. Een pakket dat later is besteld, is al wel bij u aangekomen.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik begrijp dat u wilt weten waar het pakket blijft. Ik kijk die graag voor u na. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:Helaas kan ik geen gegevens vinden met de code die u meestuurt. Heeft u ook een code die begint met 3S of een die lijkt op AB123456789CD?Uw huisnummerZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sagen

1 week geleden - Helaas, heb ik geen andere code. Mijn huisnummer is 22.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2019 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track en Trace systeem. Tot mijn spijt kan ik geen enkele informatie over uw pakket vinden. Dit betekent dat de zending nog niet bij ons binnen is gekomen. Ik zou u heel graag verder willen helpen, maar kan u hierover helaas geen aanvullende informatie geven omdat de zending bij ons niet bekend is. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel vanuit het land van verzending via de verzendende postorganisatie een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken en kan u verder helpen met een oplossing. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sagen