11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket nog niet is bezorgd en dat klantenservice onbereikbaar is. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is en uw grens hiermee is bereikt. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u hierover.
Uw klacht is geregistreerd om herhaling te voorkomen ter verbetering van onze service en dienstverlening. Helaas kan ik niet achterhalen wat de reden is dat uw zending niet is afgeleverd. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender. Internationaal is vastgelegd dat een melding dient te geschieden door de afzender vanuit het land van afzending. De afzender is de opdrachtgever van de zending waarmee de vervoersovereenkomst is aangegaan. Dit is internationaal afgesproken met de postdiensten in de wereld.
U kunt het beste de afzender benaderen. Die kan met u een oplossing zoeken en volgens de voorwaarden melding maken bij de eigen postorganisatie. PostNL dient zich hieraan te houden, hierdoor heb ik helaas geen mogelijkheden om u hier vanuit Nederland verder van dienst te kunnen zijn.
Ik kan mij voorstellen dat dit niet naar uw tevredenheid is maar hoop door deze toelichting u duidelijkheid te hebben gegeven. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice