Geboden Oplossing:
Geachte heer Prins,
Het spijt me heel erg om te vernemen dat de bezorging van uw pakket is uitgesteld. Mijn excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dit dit niet prettig is.
Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag aan te bieden, maar soms kan het langer duren. U heeft helaas de barcode niet vermeld in uw bericht, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan de afzender via ons een onderzoek laten instellen. Mocht het pakket als spoedpakket zijn verzonden en het is niet op tijd geleverd, dan kan de afzender dit tevens bij ons melden. Ik hoop dat het bij toekomstige pakketten weer correct zal verlopen.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL