Klacht: Pakket bezorging

Theo_Prins op 12 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zit vandaag de hele dag te wachten omdat het pakket tussen 11.45 uur en 14.15 uur bezorgd wordt. Niet dus …
Nu, om 18.20 uur, krijg ik te zien dat ze morgen komen tussen 12.00 uur en 14.30 uur.
Het wordt een tijd dat ze gaan doen wat ze beloven …
HEEL IRRITANT!!

Gewenste Oplossing:

Dat PostNL eens gaat doen wat ze beloven ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2018 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Prins,

Het spijt me heel erg om te vernemen dat de bezorging van uw pakket is uitgesteld. Mijn excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dit dit niet prettig is.

Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag aan te bieden, maar soms kan het langer duren. U heeft helaas de barcode niet vermeld in uw bericht, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan de afzender via ons een onderzoek laten instellen. Mocht het pakket als spoedpakket zijn verzonden en het is niet op tijd geleverd, dan kan de afzender dit tevens bij ons melden. Ik hoop dat het bij toekomstige pakketten weer correct zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door