Klacht: Pakket afgeleverd bij adres dat NIET bestaat! Klacht onopgelost

op 02 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL geeft aan dat de bezorger het volgende pakketje: 3SLGAT8323823 bij huisnummer 52 is afgegeven maar dit nummer bestaat NIET!!! Na 3 weken wil ik weten waar de bezorger het pakketje heeft ‘gedumpt’. Het gaat hier om een winkelcentrum dus graag winkelnaam en juiste adres. Iedere keer als ik contact heb met PostNL word mij een ander onzin verhaal verteld. Dus de vorige klacht is niet opgelost!

Wanneer ik weet waar het pakketje is afgegeven!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 augustus 2018 om 09:53 geantwoord

Geachte heermevrouw Donkor,

Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat het huisnummer 52 niet zou bestaan.

Ik heb voor u gekeken en volgens de volgende link bestaat dit huisnummer wel degelijk:

https:www.google.nlmapsdirRivi%C3%A8raplein2,HaarlemRivi%C3%A8raplein52,[email protected],4.6535901,20zdata!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47c5ef558211e8cf:0xc700e19041c5d50a!2m2!1d4.6539811!2d52.3577783!1m5!1m1!1s0x47c5ef556fec7e85:0x888f0ad1affdba5e!2m2!1d4.6533976!2d52.3570684

Ik raad u aan om toch even te informeren bij dit adres. Uw pakket is onverzekerd verstuurd en mag daarom bij de buren worden bezorgd. Mocht dit huisnummer echt niet bestaan dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Die blijft verantwoordelijk voor uw pakket totdat u deze daadwerkelijk heeft ontvangen. De afzender kan eventueel een onderzoek opstarten via de postorganisatie in het land van herkomst.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 02 augustus 2018 om 10:17 geantwoord

Dit heb ik ook al ondervonden en zelfs een aantal keer met de navigatie heen gereden en het brengt mij nergens! Ik verneem graag een winkelnaam

Alle klachten die gemeld zijn door Shmmrbz