Klacht: Pakje uit polen

op 06 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had de klacht dat er een fout huisnummer op het pakje staat 476 dat bestaat niet die moet 47G zijn. Ik heb al gebeld naar Postnl en alles maar die konden niks doen. Volgens de site van poczta zit mijn pakje op AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE. RR297335084PL

dat er zo moeilijk word gedaan snap ik niet. Ik had alle info over dat pakje en ze wilden nog niet eens van 476 47G maken.

Van 476 47G maken en dan krijg ik gewoon mn pakje

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 06 november 2019 om 11:08 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket verwacht uit het Buitenland, maar dat het pakket aan een onjuist huisnummer is geadresseerd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen. Dit is niet omdat wij dit niet willen, maar omdat dit überhaupt geen mogelijkheid is. Er valt geen wijziging te maken in de Track Trace gegevens. Mijn oprechte excuses voor deze teleurstelling.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MMA-HUSKY