Klacht: Pakje nie ontvangen

Leoo2 op 25 november 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rc491036975ua is in Nederland
Maar komt maar niet binnen ???
Ligt in Amsterdam???
Te zot voor woorden
Neem u verantwoordelijkheid en lever het af !

Gewenste Oplossing:

Pakje binnen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 november 2022 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag reageer ik hierop.

Op dit moment is het heel druk, zowel bij het internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Helaas is daardoor een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen. Uit mijn gegevens blijkt dat u de inklaringskosten heeft betaald, u zult uw pakket binnen 5 werkdagen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leoo2