Klacht: Pakje al sinds maandag onderweg?!

Kdee112 op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Track trace- / Afhaalcode
3S KABA 8744 358

Mijn pakje is al sinds maandag onderweg en de status verandert ‘s avonds telkens naar de dag erop? Dit is een zeer dringende zending, graag zo snel mogelijke levering…

Gewenste Oplossing:

Met duidelijke informatie over mijn pakje en snelle levering, liefst ten laatste morgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 januari 2022 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u niet weet wanneer u uw pakket kunt verwachten. Volgens mijn informatie is het inmiddels geleverd op uw adres. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kdee112