Klacht: package not delivered

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I ordered a delivery from Russia and it was supposed to be delivered to my door. This is the tracking number: RO012294355RU.

It says that package is available for pick up at NLAMSA but i do not know where is that and why was it not delivered to my door.

Gewenste Oplossing:

I would like to know the adress of a pick up point or have it delivered to my door.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2020 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear sir, madam,

Thank you for your message. I understand that you have questions about a parcel from abroad. I’m sorry that our service wasn’t up to your expectations, I’d like to respond to your message.

I understand that you want to know where your parcel is at the moment. Your parcel is at our sorting center at the moment. Because our machine couldn’t read the address on the label it needs to be sorted manually. This can take a while depending on how much shipments need to go through the same treatment as yours. Please await this and keep an eye on the track trace. My apologies for the delay

I assume that you are informed enough. If you have any questions now or in the future, please contact our Customer Service due www.postnl.nl.

Kind Regards,
PostNL Customer Service.

Alle klachten die gemeld zijn door Latyk612