Klacht: Open geschuurde brief

op 25 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik snap inderdaad dat het niet fijn is om een opgeschuurde envelop binnen te krijgen en dat de inhoud ook nog eens mist. Ik ben bang dat dit binnen de sortering is gebeurd, maar ik zet hier graag een melding voor uit zodat er intern naar gekeken kan worden. Ik raad u ook aan om contact op te nemen met de afzender, deze kunnen dan mogelijk contact met ons opnemen om een onderzoek naar de inhoud op te starten of u direct een oplossing bieden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Zat er een excuus brief bij de envelop; - Welke datum heeft u de brief ontvangen; - Was de beschadiging aan de envelop duidelijk zichtbaar van de buitenkant; - Hoe zag deze beschadiging eruitZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Beek26

7 dagen geleden - Brief op 21 maart ontvangen. Geen excuus brief bij Brief was aan de rechter hoek open geschuurd.

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 25 maart 2020 om 09:44 geantwoord

Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor de aanvullen informatie. Mijn excuses dat deze zending niet opnieuw is verpakt en er geen excuuskaart bij zat. Dit is niet volgens de juiste procedure gegaan. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Wat er precies met de zending is gebeurd kan ik niet achterhalen, omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden. Ik heb hier een klacht over opgemaakt. U zult hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerkers om de bezorging te verbeteren. De afzender zou nog contact met ons kunnen opnemen om te bekijken of het mogelijk is om een onderzoek naar de vermiste inhoud te kunnen starten. Dat kan alleen de afzender doen, omdat die onze opdrachtgever is voor de verzending van dit poststuk.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Beek26