Klacht: ontvangen van aangetekende brief

Anneliese de Jonge op 05 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren lag er in mijn brievenbus een aangetekende brief. Dat betekent dat PostNL van ontvanger geen handtekening gekregen heeft. Dit is een tijdje geleden al een keer voorgekomen. Aangetekende brieven zijn niet goedkoop, ik mag dus verwachten dat ze volgens uw regels ook bezorgd worden. Graag uw reactie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de bezorging van aangetekende brief ook met handtekening bes
vestigd heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2018 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Jonge,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger de aangetekende brief in de brievenbus heeft gedaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden. Het is zeker niet de bedoeling dat een bezorger een aangetekende zending zo achterlaat.
Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er een klacht is ingediend en dat de bezorger hierop is aangesproken door zijn leidinggevende.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door