Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een verzonden zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik kan mij voorstellen dat u graag wilt weten waar uw zending momenteel is. Volgens mijn informatie is uw poststuk 22 juni 2022 in het land van ontvangst aangekomen. Ik kan niet aangeven wanneer het bij de geadresseerde wordt afgeleverd. De geadresseerde kan eventueel kijken op de site van de postorganisatie in dat land. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice