Klacht: Onbeschofte bezorger

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag pakket geleverd.
Bezorger stond aan te bellen en te kloppen, slaan op de deur. Hij had duidelijk geen tijd en zin om te wachten en me de kans te geven om rustig open te doen.
Pakket werd in mijn handen geduwd, en dat was het. Ik kreeg zelfs de kans niet om hem aan te spreken.

Een gesprek met deze persoon over een beleefde manier van omgaan met de klanten.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2019 om 11:33 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een bezorger zich incorrect heeft gedragen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas behandelen wij op klacht.nl alleen klachten uit Nederland. Omdat u in België woont, raad ik u aan om contact op te nemen met onze Belgische klantenservice. Dit kan via: https:www.postnl.becontact.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Michellejanssens