Klacht: Onbeschofte bezorger

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag pakket geleverd.
Bezorger stond aan te bellen en te kloppen, slaan op de deur. Hij had duidelijk geen tijd en zin om te wachten en me de kans te geven om rustig open te doen.
Pakket werd in mijn handen geduwd, en dat was het. Ik kreeg zelfs de kans niet om hem aan te spreken.

Gewenste Oplossing:

Een gesprek met deze persoon over een beleefde manier van omgaan met de klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2019 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een bezorger zich incorrect heeft gedragen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas behandelen wij op klacht.nl alleen klachten uit Nederland. Omdat u in België woont, raad ik u aan om contact op te nemen met onze Belgische klantenservice. Dit kan via: https:www.postnl.becontact.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Michellejanssens