Mijn Klacht:
Mijn post pakket vanaf 9 mei 2017 nog niet afgeleverd , op post en op e-mail wordt niet gereageerd
Gewenste Oplossing:
Als ik het pakket krijg

robkeja op 31 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn post pakket vanaf 9 mei 2017 nog niet afgeleverd , op post en op e-mail wordt niet gereageerd
Als ik het pakket krijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 31 mei 2017 om 13:42 geantwoord
Geachte heer, mevrouw,
Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending tot op heden nog niet is afgeleverd. Ik snap dat dit erg vervelend moet zijn en wil u hier graag verder over informeren.
Volgens mijn gegevens is er inmiddels een onderzoek gestart naar uw zending en is mijn collega druk bezig om te achterhalen wat er mee is gebeurd. Zodra er meer bekend is, zal er uiteraard zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen. Hopelijk komt er dan snel meer duidelijkheid.
Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL
Heeft op 06 juni 2017 om 09:21 geantwoord
Er is tot op heden geen oplossing geboden .
Vanaf 5 mei 2017 is het pakket nog niet naar mij doorgezonden