Klacht: Onbehoorlijk gedrag

robkeja op 31 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn post pakket vanaf 9 mei 2017 nog niet afgeleverd , op post en op e-mail wordt niet gereageerd

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 mei 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending tot op heden nog niet is afgeleverd. Ik snap dat dit erg vervelend moet zijn en wil u hier graag verder over informeren.
Volgens mijn gegevens is er inmiddels een onderzoek gestart naar uw zending en is mijn collega druk bezig om te achterhalen wat er mee is gebeurd. Zodra er meer bekend is, zal er uiteraard zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen. Hopelijk komt er dan snel meer duidelijkheid.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

robkeja

Heeft op 06 juni 2017 om 09:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is tot op heden geen oplossing geboden .
Vanaf 5 mei 2017 is het pakket nog niet naar mij doorgezonden

Alle klachten die gemeld zijn door robkeja