Klacht: Oeps te weinig postzegels?????

PietAnnie op 22 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 juli 2021 om 15.48 uur datum afschrijving €0.96 een eenvoudige verjaardagskaart verstuurt
Met postzegelcode

Mo7
9co
Xaj
Nu krijg ik een boete €3.84 dit is helemaal onterecht

Gewenste Oplossing:

Hier wil ik graag reactie op ?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 juli 2021 om 08:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u ontvangen portokaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De betaalcode van de portokaart.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

PietAnnie

Heeft op 23 juli 2021 om 15:45 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Jullie maken het de klant zo moeilijk dat zij gaan betalen.ten onrechten
Graag reactie

Reactie van de melder van de klacht PietAnnie

3 jaren geleden - Over Post nl zeer ontevreden over af handeling.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u ontvangen portokaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De betaalcode van de portokaart. (U vindt deze op het kaartje 'Oeps, te weinig postzegels…' dat u van ons hebt ontvangen) Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door PietAnnie