Klacht: Nuet bezorgen pakketje

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte mevrouw Viola, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger aangeeft dat u niet thuis bent, terwijl dat dat wel het geval is. Ik kan mij voorstellen dat u hier wel een beetje klaar mee bent en ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Zou u mij in een reactie op dit bericht de track trace code van het betreffende pakket willen sturen zodat ik nogmaals uw klacht kan doorgeven? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Wil Viola

1 week geleden - Hallo In ieder geval bedankt voor de reactie Aangezien het geregeld voorkomt dat er niet word aangebeld en een kaartje word achter gelaten, ben ik nu benieuwd of het effect heeft Heb nu twee nummers omdat ik niet goed kan achterhalen welke het is omdat ik ook iets via DHL had 3SLGAT9126130 3STUNM004522473 Dank u wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Viola,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat hij of zij dit zal bespreken met de betrokken medewerker(s). De melding wordt op de bezorgafdeling besproken en behandeld, u krijgt hier verder zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Viola