Klacht: nooit op tyd bezorgen

spiddie op 01 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 4 weken moet ik veel pakjes thuis krygen.veel problemen.
ik kryg smsjes wanneer het komt en zit ik te wachte maar er komt nis en dan zeggen ze ook dat ze aan de deur geweest zyn wat niet waar is.het is verschrikkelyk hier in deze flat.

Gewenste Oplossing:

als alles komt zoals ze zeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Doms, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te horen dat de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. U geeft aan dat het regelmatig voorkomt dat u een melding krijgt dat de bezorger aan de deur is geweest, terwijl dat niet klopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wilt u als reactie op dit bericht de TrackTrace code van de pakketten sturen waar dit bij is gebeurd? Ook verneem ik graag of uw bel goed werkt en of er wel een briefje in uw brievenbus is achtergelaten. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 augustus 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Doms,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door