Klacht: Nieuwe telefoon gestolen

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe telefoon aangeschaft die via PostNL verzonden zou worden. Echter, geen telefoon ontvangen; wel een groot pakker met daarin een loungestoel. Tracking klopt en pakket bevat een sticker dat het pakket open is geweest. Conclusie: telefoon gestolen door medewerker postNL. Hopelijk kan de afzender dit oplossen, maar het is devtweede keer dat zoiets mij overkomt met PostNL. En ze doen er niet aan. Onbetrouwbaar bedrijf.

PostNL daadwerkelijk de rotte appels traceert en klachten echt serieus gaat nemen. Het kan niet bestaan dat klanten niet meer veilig pakketjes kunnen versturen en bang zijn voor criminele medewerkers die pakketten stelen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket heeft ontvangen, met een andere inhoud dan dat u besteld heeft. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent, vooral omdat u het vermoeden heeft dat dit bewust gedaan is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De Track Trace code van het pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht BBerendsen

2 weken geleden - Het betreft 3SKUOB419933301Ik heb tevens foto’s en een verklaring van de medewerker van het postNL servicepunt, maar die kan ik niet uploaden. KPN heeft overigens als het goed is al een onderzoek gestart.

Heeft op 12 juni 2019 om 16:00 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed dat u u al een onderzoek heeft gestart. Dan gaan mijn collega's ermee aan de slag. Zodra ze meer weten nemen ze weer contact met u op.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door BBerendsen