Klacht: niet versturen van pakket

P.G. Ligter barcode pakket cc000228665nl op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eind nov. pakket opgestuurd naar de Canarische eilanden met name La Palma verzekerd opgestuurd voor 27.50 euro na 4 weken weer bij ons terug afgegeven met mede deling dat het niet aangenomen was geworden maar het pakket is het land niet uit geweest op 24 dec weer bij Bruna in Landgraaf afgegeven weer opnieuw 27.50 euro moeten betalen heeft het weer hier in Nederland gelegen tot 4 jan. voor het verzonden is nu nog altijd niet bezorgd op La Palma

Gewenste Oplossing:

graag 27.50 euro terug en de verontschuldiging en waarom het niet verstuurd is geworden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht P.G. Ligter barcode pakket cc000228665nl

1 jaar geleden - de eerste barcode heb ik niet meer die heb ik bij de Bruna achter gelaten toen ik het pakket de tweede keer aangeboden heb. Zij hebben die in de prullen bak gegooid Ik heb wel de afrekening van de bank waar het op afgeschreven is samen met de kerstzegels die kan ik U wel opsturen. Mijn man stuurt het via zijn laptop naar jullie toe. beleefd groetend Jeanny Ligter

PostNL

Heeft op 17 januari 2022 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat een door u verzonden pakket naar het buitenland nog niet is aangekomen. Ik kan mij voorstellend dat dit een teleurstelling voor u is zeker omdat deze zending eerder ten onrechte retour is gekomen. Ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Zoals besproken heb ik u een formulier gezonden zodat het onderzoek gestart kan worden. . Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door P.G. Ligter barcode pakket cc000228665nl