Klacht: Niet ontvangen post

op 15 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een postpakket opgestuurd naar Elvis Presleystraat 72 maar het nummer moest 71 zijn. Het poststuk is door de postbode naar den haag. 2500. Gestuurd.

Als poststuk alsnog bezorgt wordt op nummer 71.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 mei 2019 om 14:59 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat een voor u bestemd postpakket is verzonden naar het verkeerde huisnummer. U geeft aan dat de postbode het poststuk retour heeft gezonden naar Den Haag. Graag reageer ik op uw bericht.

Alle post of inhoud van post die niet bezorgd kan worden door een verkeerd adres of een andere reden komt terecht bij onze afdeling Onbestelbare Post. Zij registreren alleen de zendingen met een herkenbare inhoud, zoals bijvoorbeeld kledingstukken, boeken of andere goed te herkennen voorwerpen. Alleen naar zendingen met een dergelijke inhoud is onderzoek mogelijk. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender van uw zending, alleen de verzender kan namelijk als opdrachtgever voor verzending zo’n onderzoek opstarten en navraag doen naar het vermiste poststuk. Ik hoop uiteraard dat uw postpakket op deze manier snel terecht zal zijn.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Torremans