Klacht: Niet geweest

Hozoo snap ik niet op 04 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zit al heel de dag te wagte komme ze niet komme ze morgen Maar ben ik er niet hep al wille Belle maarlukt Mail ook niet

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw Essens, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Zou u mij in een reactie op dit bericht de track trace code van het betreffende pakket willen sturen als u wilt dat ik met u mee kijk? Deze code lijkt op: 3SABC123456789. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 juli 2018 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Essens,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Hozoo snap ik niet

Heeft op 04 juli 2018 om 12:44 geantwoord

Als ik op jullie in loog. Vragenjullie mijn mailen wagt woord dat gaat jullie niet aan of wat is dat voor wagt woord

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Jullie vragen een wagt woord maar datgaat jullie niet aan of war is dat voor wantdat weet ik niet en dan kan je ook niks stutten

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Essens, Uit uw bericht begrijp ik dat u een wachtwoord moet invullen, maar u weet niet waarvoor dit wachtwoord exact nodig is. Graag help ik u hiermee. Kunt u aangeven via welke link u precies uw wachtwoord moet invullen? Eventueel zou u ook nog de 3S-code kunnen opvragen bij de afzender van het pakket. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door