Klacht: Niet geleegde brievenbus

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Brievenbus is sinds dinsdag 28 mei niet meer geleegd maar geeft wel steeds aan dat de postbussen de volgende dag geleegd zullen worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de brievenbus ook daad werkelijk zoals afgesproken geleegd zullen worden en de post op tijd verstuurd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het legen van een specifieke brievenbus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.In uw bericht geeft u aan dat de brievenbus bij het station Diemen al sinds dinsdag 28 mei niet meer geleegd is, maar wel steeds de volgende dag als lichtingsdag aangeeft. Ik geef graag een signaal door aan de verantwoordelijke afdeling.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Gaat dit om de volgende brievenbus: Dr A J J van Gemertplein 1, 1111LZ DIEMEN; - Op welke dag en rond welk tijdstip heeft u geconstateerd dat de brievenbus nog vol zat; - Wat is de eerstvolgende lichtingsdag die op de brievenbus staat aangegeven?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2019 om 18:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Moedervanmax