Klacht: Niet gebruikte verzendlabel retourneren

op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een verzendlabel aangeschaft maar nu blijkt het pakket zwaarder als ik dacht.(Verschil in de weegschaal) Nergens zie ik een mogelijkheid om Verzendlabels te annuleren Terwijl internet aankopen altijd een annuleringstijd hebben. Hoe los ik dit op. Telefonisch is Postnl niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Gewoon de Nederlandse wet volgen door dit bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het annuleren van uw verzendlabel. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een verzendlabel hebt gekocht via internet. Helaas was dit verzendlabel niet toereikend. Uiteraard kunt u uw geld hiervoor terug krijgen, mits het label niet gebruikt is. Na 5 dagen is uw label verlopen en kunt u restitutie aanvragen via: https:www.postnl.nlklantenservicerestitutieformulier. U kunt ons telefonisch bereiken via: 088 225 5555.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 1FA85BN