Klacht: Niet bezorgen van post

boekenschorpioen op 26 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds een week geen enkele post meer bezorgd behalve twee blauwe belastingenveloppen van de buren. Drie belangrijke kostbare wetenschappelijke weekbladen niet bezorgd: The Lancet van 5/11, British Medical van 29/10 en 5/11, Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde van 11/11.

Terugvinden missende poststukken, hervatten van regelmatige betrouwbare postbezorging

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Offerhaus, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat de postbezorging niet correct verloopt. Mijn excuses hiervoor. Ik heb niet de mogelijkheid om vermiste briefpost te traceren. Van deze post wordt geen administratie bijgehouden. Maar ik wil hier uiteraard graag een melding over opmaken. Om dit voor u te kunnen melden heb ik echter nog aanvullende informatie nodig. PostNL is niet meer de enige postbezorger in Nederland. En met name deze blauwe enveloppen worden vaak door een andere bezorgdienst afgeleverd. Kunt u mij vertellen of er een oranje streepjescode op de enveloppen zat of een PostNL Port betaald melding? Van welk huisnummer had u deze foutief afgeleverde post ontvangen? En worden de tijdschriften die u niet heeft ontvangen normaal gesproken door ons afgeleverd? U kunt dit eventueel bij de afzender navragen. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Offerhaus, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 08 december 2016 om 13:50 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Offerhaus,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door boekenschorpioen