Klacht: Niet bezorgde post nl

Elizabeth1967 op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 december 2017 heb ik via track en trace een brievenbuspakketje opgestuurd volgens de track en trace gegevens ligt het nog steeds bij post nl.Ik heb een mail gestuurd en gevraagd hoe dit kam kreeg ik hoogst onbevredigende mail terug na 5DAGEN dat ik de zending via track en trace kon volgen dus weet ik nog niets.Ik wil gewoon een serieus antwoord wasr deze zending skba858660220 gebleven is.

Gewenste Oplossing:

Als het probleem op een serieuze manier wordt aangepakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 januari 2018 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Reekers,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat uw brievenbuspakje niet is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor.

Een brievenbuspakje wordt via briefpost afgeleverd en er hoeft niet te worden getekend voor ontvangst. Tevens is een zending naar een postbus soms beperkt te traceren, omdat deze zendingen vaak vanaf het sorteercentrum via een apart kanaal naar het postbus adres gaan. Als een dergelijke zending niet is aangekomen, dan is verder onderzoek niet mogelijk. Dit pakket is zonder aanvullende verzekering verzonden. Ik zie dat u dit bericht tevens heeft ontvangen naar aanleiding van het onderzoek dat er is gedaan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Elizabeth1967

Heeft op 16 januari 2018 om 17:45 geantwoord

Er wordt extra betaald track en trace dus het onbegrijpelijk dat een zending zoek raakt.

Alle klachten die gemeld zijn door