Klacht: Nameloze berichtgeving van en poststuk

Schulke op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Da ik van de de 9 januari 2018 rond 9:30 niet thuis was laag en berichtgeving in de brievenbuis da te bij mij aan de duur waren voor en pakijs en morgen wordt weer aangeboden. Maar ik vind het echt niet kunnen da de name van de ontvanger niet op de berichtgeving opgeschreven wordt voor wie ( Name) dit bericht is, da hier 5 huurders met 1 briefbuis wonen.

Ik verwacht dat van uw postbezorgers de namen van de ontvanger op de berichtgeving opgeschreven worden.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 16 januari 2018 om 11:18 geantwoord

Geachte heer Schulke,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een niet thuis briefje aantrof zonder naam. Omdat er vijf huurders op het adres wonen is het zo lastig om te achterhalen voor wie dit pakketje dan is. Graag informeer ik u hierover.

Met de KG-code is vaak online te zien om welke zending het gaat. Daar staat dan een afzender of zelfs een naam van de geadresseerde bij. Op die manier kunt u zien voor wie het pakket is. Onze bezorgers kunnen helaas geen rekening houden met het aantal huurders op een adres.

Alle klachten die gemeld zijn door