Klacht: Nameloze berichtgeving van en poststuk

Schulke op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Da ik van de de 9 januari 2018 rond 9:30 niet thuis was laag en berichtgeving in de brievenbuis da te bij mij aan de duur waren voor en pakijs en morgen wordt weer aangeboden. Maar ik vind het echt niet kunnen da de name van de ontvanger niet op de berichtgeving opgeschreven wordt voor wie ( Name) dit bericht is, da hier 5 huurders met 1 briefbuis wonen.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat van uw postbezorgers de namen van de ontvanger op de berichtgeving opgeschreven worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 januari 2018 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schulke,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een niet thuis briefje aantrof zonder naam. Omdat er vijf huurders op het adres wonen is het zo lastig om te achterhalen voor wie dit pakketje dan is. Graag informeer ik u hierover.

Met de KG-code is vaak online te zien om welke zending het gaat. Daar staat dan een afzender of zelfs een naam van de geadresseerde bij. Op die manier kunt u zien voor wie het pakket is. Onze bezorgers kunnen helaas geen rekening houden met het aantal huurders op een adres.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door