Klacht: Mijn pakket ligt al sinds 14 juni bij inbound Den Haag

Nadine2002 op 21 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede middag,

Mijn pakket ligt al sinds 14 juni bij Inbound Den Haag?
Trace nummer internationaal: RR361231465IN

Ik wil graag mijn pakketje zsm ontvangen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 juni 2022 om 14:50 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u graag uw pakket zo snel mogelijk wilt ontvangen. Helaas heb ik op geen enkele manier invloed op de verwerking van pakketten die afgehandeld moeten worden bij het internationaal sorteercentrum. Ik kan u alleen adviseren om regelmatig de track en trace pagina te controleren of onze app, zodat u op de hoogte blijft over de status van uw pakket. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine2002