Klacht: mijn pakje is niet aangekomen in land van bestemming

op 30 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakket naar Amerika gestuurd 12 mei en zie ik dat deze sinds 17 mei niet meer niet meer verplaatst is en op zelfde punt in Amerika is.

als het pakje is afgeleverd

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2020 om 10:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket naar het buitenland al lange tijd onderweg is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt weten wanneer het pakket afgeleverd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Als gevolg van maatregelen tegen het coronavirus zijn vertragingen ontstaan bij de bezorging van internationale zendingen. Ondanks deze vertragingen is uw pakket nu te lang onderweg. We zullen moeten onderzoeken waarom uw pakket nog niet afgeleverd is. Zojuist heb ik u per e-mail een navraagformulier gestuurd om een onderzoek in te kunnen stellen naar de status van uw zending. Ik raad u aan het formulier in te vullen zodat we voor u kunnen uitzoeken wat er precies met uw zending aan de hand is. Nadat we uw formulier ingevuld retour hebben ontvangen dan zal onze onderzoeksafdeling u binnen 12 werkdagen informeren over de stand van zaken in het onderzoek.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hansaplast6