Klacht: mijn boek waar de bezorger bovenop is gaan staan.

op 20 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

een eerste druk van Stephen King,Dreamcatcher, Amerikaans, Uitgeverij Schribner,waar de bezorger bovenop is gaan staan, is nu compleet waardeloos.

Gewenste oplossing

Een andere eerste druk van Dreamcatcher, wel degene van uitgeverij Schribner

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste John,Wat ontzettend vervelend zo'n speciaal boek is beschadigd. Echter, je informatie is nogal beperkt. Heb je gezien dat de bezorger er op is gaan staan? Of staat er een voetafdruk op het boek of verpakking? Is de verpakking ook beschadigd? Hoe was het boek verpakt?De zending is namelijk zonder aanvullende dienst verzonden, hierdoor is er geen recht op een schadevergoeding of zoals jij vraagt een nieuw boek. Dit is iets waar de afzender voor heeft gekozen op moment van verzenden.Op basis van de door jou gegeven informatie kan ik niets voor je doen, ik wil je adviseren om contact op te nemen met de afzender. Deze heeft immers gekozen voor de manier van verzenden.Voor het ontstane ongemak bied ik je mijn welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groet,Nynke TNT Post Klantenservice

Heeft op 28 oktober 2010 om 16:17 geantwoord

De zending is zonder de aanvullende dienst "zeker pakket" verzonden. Hierdoor is er geen recht op een schadevergoeding. Dit is de keuze van de afzender geweest. Contact opnemen met de afzender. Nynke TNT Post Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door John Verheijen