Klacht: meerdere klachten nooit een feedback en er verandert niets aan het probleem

jg98586 op 11 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakketten die niet binnen komen. meerdere keren gebeld en track en trace gegeven. Enige wat ze kunnen betekenen via de telefoon is een sorry voor het ongemak.
Belangrijke en officiƫle documenten via de post wat je verwacht binnen te krijgen komt niet binnen.
je kan bellen zonder track en trace kennen ze je niet verder helpen.

Gewenste Oplossing:

wanneer... nog beter hoe? door goeie postpakket bezorger met discipline
en of meer er boven opzitten geen zzp laten rijden eigen personeel.
en wanneer er een klacht is ook een feedback te geven wat er nou aan gedaan is aan de klacht.
denk dat ik pas tevreden ben wanneer er een lange tijd alles pas goed gaat. zal wel teveel gevraagd zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Gloudemans, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat uw poststukken niet zijn bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat er belangrijke poststukken verwacht en nog niet ontvangen heeft. Dit is zeer kwalijk en ik bied u hier mijn oprechte excuses voor aan. Ik zie dat u begin mei een gelijke klacht heeft ingediend, betreft dit dezelfde poststukken? Indien dit niet het geval is ontvang ik graag de naam van de afzender(s) en wanneer de poststukken door de afzender(s) verzonden zijn. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste PostNL, Helaas niet dezelfde poststukken. ik geloof dat de post niet meer boven water komt. Ik kan de gegevens naar u doorsturen indien u dat wilt doe dit liever via de mail dan openbaar op deze website. Me punt die ik wou maken is dat dit niet de eerste keer is en dit blijft aanhouden en verder geen feedback of verandering is gekomen aangezien ik deze klacht(andere poststukken) al eerder heb gemeld in mei..

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2018 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Gloudemans,

Bedankt voor uw bericht. Dat u de gegevens liever niet openbaar deelt kan ik mij voorstellen. Per e-mail is niet mogelijk, maar er zijn wel verschillende contactopties. Deze kunt u vinden via www.postnl.nlklantenservice.

Via die weg kunnen wij dan voor u een klacht registreren.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door