Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Wijntjes,
Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakketten regelmatig niet binnen het aangegeven tijdvak aangeboden worden. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Graag geef ik u een toelichting.
Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt. Ik ga er vanuit dat u de betreffende pakketten inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of indien uw pakket nog niet in uw bezit is dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Met vriendelijke groet,
PostNL