Klacht: levering op de verkeerde dag

Sabdenova Ro op 26 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb speciaal gekozen voor pakket dat woensdag 13 okt bezorgd moet worden omdat ik thuis ben, maar Post.nl brengt dinsdag 12 okt als er niemand in huis is en vertrok op post.nl punt. Ze brengen gewoon wanneer ze willen, niet op de dag dat het door mensen wordt uitgekozen, dus ik ben zwanger van kinderen moet naar post.nl punt gaan en 3 kg doos mee naar huis nemen. Als ik bij bol.com bestel, kies ik specifiek voor woensdag, maar Post.nl brengt gewoon wanneer ze willen, waarom doen ze dat. Het is een zeer slechte en walgelijke service voor klienten, dus ik ben erg overstuur en plaats deze klacht. Vreselijke service voor Post.nl, ze zijn lui om de tweede keer zelfs te brengen en laten mensen gewoon dozen bij punt, niet goed voor mensen.

Gewenste Oplossing:

als ze de door mensen geselecteerde dagen binnenhalen, omdat er een reden is waarom mensen bepaalde dagen selecteren,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabdenova Ro