Klacht: Levering niet ontvangen

op 10 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 3 augustus werd er zogezegd een pakket van een online bestelling bij ons afgeleverd. Nooit hebben wij dit ontvangen. Na ettelijke keren telefoons gepleegd te hebben, zowel met de leverancier als met post nl , zijn we nog altijd geen stap verder. Het betreft een pakket ter waarde van 100 euro. Ons vermoeden is dat dit pakket op een ander adres werd geleverd.

Graag zouden we alsnog ons pakket geleverd krijgen of ons geld terug krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 augustus 2018 om 14:27 geantwoord

Geachte mevrouw Clays,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet afgeleverd is. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat de afzender van het pakket reeds een onderzoek heeft laten opstarten om de situatie te onderzoeken. Omdat de afzender onze klant en opdrachtgever is zullen zij op de hoogte worden gehouden van de verdere voortgang en uitkomst van het onderzoek. De afzender is ook de partij die u van een oplossing kan voorzien mocht het pakket niet alsnog aankomen. Hopelijk kunt u samen tot een oplossing komen. Mocht u in de toekomst vragen hebben over de bezorging door PostNL België kunt u het beste contact opnemen met mijn collega’s van PostNL België via www.postnl.becontact

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Regine Clays