Klacht: Late bezorging verjaardagskaart kind

op 13 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb 21 januari een verjaardagskaart maar mijn neefje gestuurd , die heeft deze 5 febr gekregen . Lang na zijn verjaardag . Voel me stom , net of ik zijn verjaardag vergeten was . Wist niet dat een kaartje er zo lang over deed , ik moet er genoeg voor betalen toch ?

Nergens over

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik snap inderdaad dat het niet fijn is als post pas zo laat geleverd wordt. Helaas kunnen wij normale post niet volgen, zoals we met pakketten kunnen. Hierdoor kan ik niet achterhalen waarom uw kaart precies vertraagd is geraakt. Wel zou ik graag hier een melding voor maken, zodat er intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Het volledige adres van de geadresseerde; - Het adres waar u dit op de post heeft gedaan (het adres van het PostNLpunt of brievenbus kunt u vinden via www.postnl.nllocatiewijzer)Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Wilma 2.0

1 maand geleden - Het adres van geadresseerde is Sven Glorius Hubertuslaan 87 4871 LG Etten LeurIk heb de kaart op de bus gedaan 21 januari , Icarusplein in Oisterwijk .Met vriendelijke groet Wilma Raaijmakers

Heeft op 13 februari 2020 om 16:12 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie met aanvullende informatie. Ik heb uw klacht vastgelegd en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. De klacht zal gebruikt worden ter verbetering van onze interne processen. U ontvangt geen persoonlijke terugkoppeling op deze klacht.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma 2.0