Klacht: late bezorging

Ruudbril op 16 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog steeds erg late bezorging brieven en kaarten. Ik wacht op post van 16dec, 22 dec, 28 dec, en brief van mijn ziekteverzekering, 4x 30dec en 1x2jan. De andere 3 van 2jan zijn weer wel bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Asap bezorging.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ruudbril

11 maanden geleden - Uiteraard heb ik begrip voor de drukke tijden, maar.... Post wel gedeeltelijk ontvangen op de juiste dag, maar de rest vergeten, dat wil er bij mij niet in. Oudste post zelfs vanaf 16 dec nog niet binnen. Ik moet er nu nog minstens 8 ontvangen,dat is veel,zelfs voor jullie. Via de app zie ik welke post ik op welke dag kan verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruudbril