Klacht: Kwijtraken poststukken

Cainki op 20 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2x toe is een envelop verdwenen. Beide waren verstuurd in duidelijke postenveloppen van bekende bedrijven (bookspot en bol.com). Het doorsturen naar deze bedrijven zou dus gewoon moeten kunnen. Ze verdwijnen toch niet zo ineens foetsie.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn post weer retour vind of een passende vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw verzonden post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Wat is er precies verzonden? - Eerder post aan dat adres niet gekomen? - Adres geadresseerden - waar heeft u de post verzonden (via www.postnl.nl/locatiewijzer kunt u het adres vinden). Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Cainki

4 jaren geleden - Goedendag, In de bol.com envelop zat het boekje bobbi in de zomer en was geadresseerd aan mijn broer in Ierland. Het komt helaas vaker voor dat er post niet arriveerd of niet meer compleet is bij aankomst (ontbreken dropje e.d). Heb geen idee meer in welke brievenbus deze is gepost, denk op de Leeuwerik in Harlingen. De tweede envelop van bookspot bevatte het boekje bobbi in de speeltuin en was een retour aan hun gericht: BookSpot Antwoordnummer 14033 5126 ZS Gilze En is gepost op de Johan van oldebarneveltstraat in Harlingen. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Mirjam de Groot

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het antwoord op ons eerder verstuurde bericht. Ik begrijp dat dit niet prettig is. Kunt u nog aangeven wanneer de post precies verstuurd is en wat het volledige adres is van de geadresseerde in het buitenland? Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 september 2020 om 05:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cainki