Klacht: kosten

goosie op 04 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

prive betaal ik 10.70 voor een brievenbuspakketje met track en trace , en zakelijk moet ik bijna 21.00 euro betalen voor het zelfde pakketje maar moet hem verzenden tot 2 kg

Gewenste Oplossing:

zorg dat ik zakelijk ook een brievenbuspakketje kan verzenden met track en trace

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 januari 2023 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een klacht heeft over onze zakelijke dienstverlening. Sorry hiervoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Helaas kan ik u hiermee bij de consumentenafdeling niet helpen omdat dit valt onder onze zakelijke dienstverlening. Voor zakelijke klanten is speciale klantenservice ingericht. Op werkdagen is deze te bereiken van 08:00 uur tot 18:00 uur via 088-86 86 868 of postnl.nl/zakelijk. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht goosie

1 jaar geleden - het probleem is niet opgelost, Ik heb vanmorgen dik een uur aan de telefoon gezeten en vorig jaar ook al diverse malen het is net of je tegen een muur praat. dus graag een oplossing

goosie

Heeft op 04 januari 2023 om 13:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

het probleem is niet opgelost, Ik heb vanmorgen dik een uur aan de telefoon gezeten en vorig jaar ook al diverse malen het is net of je tegen een muur praat. dus graag een oplossing

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik wil u vragen om contact op te nemen met onze zakelijke afdeling, zodat uw melding zo snel mogelijk in behandeling kan worden genomen. Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen. Met vriendelijke groet, PostNL klantenservice

Reactie van de melder van de klacht goosie

1 jaar geleden - wat denk je zelf dat ik weer een dik uur aan de telefoon ga zitten, daar worden de problemen niet mee opgelost en er zijn ook nog mensen die moeten werken overdag. Jullie kunnen mij ook terug bellen wat ze al meerdere keren zouden doen maar tot op heden niks gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door goosie