Klacht: Koerier

Linda de smedt op 19 april 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag heeft een medewerker van jullie 3 pakketten komen leveren allee. Brengen en tegen de grond gegooid en al mijn kattezand is ni meer bruikbaar ik wens da jullie da gaan vergoeden of me bol . Com contact opnemen voor nieuwe te leveren ik vind da ni kunnen Wa bezielde die seg da is al de zo veelste keer nu laat ik het zo ni gr de smedt Linda

Gewenste Oplossing:

Nieuwe kattezand of het bedrag vergoeden van 40 euro

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 april 2022 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket beschadigd is ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL gaat zo zorgvuldig mogelijk om met zendingen, maar jammer genoeg is er altijd kans op beschadiging. Bijvoorbeeld als een pakket in de vervoerscontainer onderop de stapel terecht komt met zwaardere zendingen bovenop. Omdat het pakket door de afzender onverzekerd is verstuurd, is er geen recht op schadevergoeding vanuit PostNL. Voor vergoeding of vervanging van de beschadigde inhoud, adviseer ik contact opnemen met de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Linda de smedt

Heeft op 19 april 2022 om 18:36 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

U medewerker heeft de pakketten wel degelijk op de oprit gegooid en ni gezet da vind ik wel erg

Alle klachten die gemeld zijn door Linda de smedt