Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket beschadigd is ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
PostNL gaat zo zorgvuldig mogelijk om met zendingen, maar jammer genoeg is er altijd kans op beschadiging. Bijvoorbeeld als een pakket in de vervoerscontainer onderop de stapel terecht komt met zwaardere zendingen bovenop. Omdat het pakket door de afzender onverzekerd is verstuurd, is er geen recht op schadevergoeding vanuit PostNL. Voor vergoeding of vervanging van de beschadigde inhoud, adviseer ik contact opnemen met de afzender.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice