Klacht: klantenservice en verloren pakket

op 12 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 14 september een onderzoek aangevraagd vanwege een verdwenen pakket .

normale manier van bellen lijkt haast onmogelijk! continu 25 wachtenden voor je.

enige oplossing lijkt ,twitter’ niet echt iets wat iedereen snapt of wil snappen.

nog daar gelaten de reacties met Hey! als start chat die je krijgt van de klantenservice!

3 weken verder en zal terug gebeld worden al 2 dagen . hoor maar niks ..

vergoeding van het pakket deze was verzekerd en wil het nu vergoed hebben ben het getweet meer dan zat

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 oktober 2017 om 15:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Tiehuis,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket naar Zuid-Afrika nog niet is aangekomen en dat u nog geen update heeft gehad over het ingestelde onderzoek. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er voor dit pakket reeds een onderzoek is gestart en dat mijn collega's van de betreffende afdeling hier mee aan de slag zijn.

In het onderzoek zie ik vermeld staan dat er vanochtend een e-mail verstuurd is vanuit de betreffende afdeling, om u in te lichten dat er een onderzoek gestart is en dat dit enige tijd in beslag kan nemen. Binnen 30 dagen zal er contact met u opgenomen worden om u te informeren over de status van het onderzoek.

Voor verdere vragen raad ik u aan in contact te blijven met de behandelende afdeling, aangezien zij met uw onderzoek aan de slag zijn en u kunnen informeren over de laatste status. Hopelijk wordt er op korte termijn meer bekend.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Heeft op 21 oktober 2017 om 00:53 geantwoord

er is nu 2 keer een onderzoek gestart en twitter word onvoldoende beantwoord..

alleen reactie waar ik niks aan heb !!

verzekerd is gewoon oplichting ik krijg na 5 weken nog geen antwoord alleen reacties die nergens over gaan

ik zal al 4 keer gebeld worden tot op heden niks!!! dit lijkt toch nergens op???

sorry maar dit is de slechtste klantenservice ooit meegemaakt!!

reacties die beginnnen met HEY ! op de klantenservice?

zit deze klantenservice op een camping???

Alle klachten die gemeld zijn door m_tieh