Klacht: klacht over wijze van afhandeling

op 18 september 2009 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben enkele jaren klant van de TNT collect post. Ik heb nu mijn abonnementen opgezegd maar blijf steeds leveringen ontvangen. Ik heb een collectie retour gezonden die al betaald was en verzocht om teruggave van het geld doch ook hier hoor ik niets meer over. Ik heb brieven verstuurd en per fax mijn klacht ingediend. Steeds zonder resultaat. Ik krijg zelfs geen antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 oktober 2010 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.J. Mettes